Dingen waar ik blij van word #1

Positief zijn is belangrijk, blij zijn is belangrijk, en lachen is belangrijk. Daarom deel ik vandaag een blogpost vol met dingen waar ik blij van word. Ik hoop dat jij er ook blij van word en met een dikke smile op je gezicht dit blogje leest!

  • De zon, wie word er niet blij van? Heerlijk!
  • Naar mensen lachen, zo leuk. Vooral als ze dan ook nog teruglachen 🙂
  • Chocolade. Heeft geen tekst en uitleg nodig toch?
  • Positieve mensen
  • Lekker eten
  • Leuke kleding
  • Goede ideeën bedenken
  • Creatief bezig zijn
  • Uren achter elkaar pinterest afstruinen naar de leukste ideetjes.
  • Een schone kamer (alleen de schone kamer, niet het schoonmaken zelf ;))
  • Kleine kinderen ❤
  • Als ik een nacht lekker geslapen heb
  • Leuke blogs
  • Bakken
  • Een leuke kledingcombinatie maken
  • Schrijven
  • Inspiratie opdoen
  • Mensen blij maken
  • Iets leuks maken voor een ander
  • Heel hard lachen 😉
  • Mezelf tevreden voelen
  • Mooie teksten
  • De zee

 

Dit waren zomaar wat dingen waar ik blij van word, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Het lijkt mij in ieder geval erg leuk om elke week een lijstje te delen met dingen waar ik de afgelopen week blij van werd!

 

2 Comments

Geef een reactie

