Gedachten tijdens het shoppen & favoriete winkels

Wat is het heerlijk om een dag te gaan shoppen. Winkel in winkel uit, op zoek naar de leukste schoenen, rokjes, jurken, shirtjes…noem maar op. Ik houd ervan en kan ook echt uitkijken naar een dag shoppen. Ik vind het heerlijk om alle kleding te bekijken, te passen, te bedenken waarmee ik het kan combineren en aan het eind van de dag helemaal happy met volle tassen naar huis gaan. Vandaag deel ik gedachten tijdens het shoppen en deel ik mijn favoriete winkels.

Gedachten tijdens het shoppen…

  • Wat heeft die mevrouw een leuk shirt aan, zouden ze dat hier verkopen?
  • Hee, daar hangt mijn rokje!
  • Oh, ik ben de enige in de winkel, ik ga maar snel weer naar buiten
  • Zal ik dit notitieboek kopen? Wat ga ik erin schrijven dan? Nee, toch maar niet
  • Zouden ze hier toevallig zo’n jurkje verkopen wat ik al heel lang zoek?
  • Loopt langs een broodjeszaak…Dat ruikt lekker, zal ik even iets lekkers halen?
  • Zit broodje op te eten…Mensen kijken is eigenlijk best leuk, zie die dan! Wat heeft die nou aan, daar ga toch niet in lopen?
  • Ik heb eigenlijk best wel zere voeten
  • Ik kan nog best een paar schoenen gebruiken…
  • Waarom heb ik zulke kleine voeten?
  • Serieus, dit koopt toch niemand?!
  • Ik hou van deze winkel
  • Ik wil eigenlijk een nieuwe jas
  • Heb ik wel genoeg leggings?
  • Dit is leuk, maar waarmee moet ik het combineren? Hangt het weer terug
  • Iemand haalt net dat leuke vestje voor mijn neus weg NEE!!
  • Wat een lange rij bij de kassa
  • Ik wil nog even naar die winkel, en naar die, en naar die…
  • Ik heb zere voeten
  • Zal ik nog even naar die winkel? Of is het raar als ik voor de tweede keer naar binnenloop?
  • Ik hou van deze kleur
  • Past alles nog wel in mijn kledingkast?
  • Ik ga maar naar huis…

Nu mijn favoriete (online) winkels!

Kleding:

  • H&M
  • The Sting
  • C&A
  • Only
  • America Today
  • Loavies (online)
  • Vero Moda
  • Mango

Schoenen:

  • Nelson

Tassen:

  • Duifhuizen
  • Van Haren

Leggings:

  • Hema

Papierwaren en DIY:

Huisdecoratie:

Bakvormen etc.

  • Xenos

Dit waren mijn gedachten tijdens het shoppen en mijn favoriete winkels. Ik vond het erg leuk om dit met jullie te delen! Is dit herkenbaar? En wat zijn jou favoriete winkels?

 

 

 

12 Comments

  1. Zo zeg, een heus blog: en dan nog wel van mn lieve nichtje! Wat kan je leuk schrijven. Als ik het lees neem je mij echt mee in je shopdagje, net alsof ik erbij ben geweest!

    Zeker veel herkenbaarheid. Ik shop niet meer veel, en als ik het doe heb ik Sil bij mij. En dan is het meer opletten waar hij is (loopt altijd weg) dan dat ik zie wat er werkelijk in de rekken hangt.

    Misschien toch eens met jou samen gaan!

    Like

  2. Ha Lieke, leuk deze blogs! Volgens mij houden de meeste vrouwen/meisjes wel van kleding shoppen. Alleen ik ben daar een uitzondering op:(( Voor mij is kleren kopen echt een moeten waar ik nooit zin in heb. Ik duik liever een speelgoedwinkel in, ha ha.
    Nou ik ben benieuwd naar je volgende blog, succes met schrijven!

    Liefs Aline

    Like

Geef een reactie

