Dingen waar ik blij van word #2

Vorige week deelde ik een artikel met wat random dingen waar ik blij van word en ik heb besloten om dit wekelijks te laten terugkomen. Elke vrijdag staat er dus een blogje voor jullie klaar met dingen waar ik de afgelopen week blij van werd! Laten we gauw gaan kijken waar ik afgelopen week blij van werd!

  • Dat begon natuurlijk met het online gaan van mijn blog, superspannend maar ontzettend leuk!
  • Leuke dingen kopen (mijn kamer moet toch weer een beetje herfst- en winterproof worden ;))
  • Mijn kamer gezellig maken
  • Lekker eten
  • Leuke reacties op mijn blog, dankjewel allemaal!
  • Creatief bezig zijn, lekker tekenen πŸ™‚
  • Leuke dingetjes maken voor anderen
  • Dat ik mijn benen minder vaak hoef te scheren omdat ik nu toch geen blote benen meer heb πŸ˜‰
  • De stijgende bezoekersaantallen, zo leuk!
  • Lekker kunnen schrijven over iets
  • Leuke mensen
  • Leuke video’s
  • Lachen
  • De herfst
  • Shoppen
  • Een nacht lekker geslapen πŸ˜‰
  • Koffie

Waar werd jij afgelopen week blij van?

19 Comments

Geef een reactie

