Mijn 4 favoriete gezonde tussendoortjes

Vandaag deel ik met jullie mijnย 4 favoriete, gezonde snacks van dit moment. Ik hou heel erg van chocolade en het is lastig om niet toe te geven aan die behoefte aan chocolade. Ik doe mijn best om gezonde snacks te eten, daar heb je namelijk veel meer aan dan aan een reep chocolade of een koekje. Bovendien voel ik me ook beter bij een gezonde snack dan bij iets ongezonds dus ik probeer er wel echt op te letten.

Rijstwafel met kaas of rookvlees

Ik ben meer van hartige snacks dan van zoete, met uitzondering van chocolade dan ๐Ÿ˜‰ Ik vind een rijstwafel met kaas of rookvlees dan ook heerlijk, lekker zout en dat is soms precies wat je nodig hebt om nog even door te kunnen tot het avondeten.

Fruit

Vaak maak ik een lekker bakje fruit voor mezelf klaar, dan heb ik gelijk mijn portie fruit te pakken en het vult goed!

2 blokjes extra pure chocolade

Ja, chocolade! Extra pure chocolade is echt gezond en ik vind het heerlijk!

Tosti

Tosti’s zijn echt niet zo ongezond als dat ze eruit zien, het is eigenlijk gewoon een boterham met kaas en daar is niets mis mee toch? Lees dit artikel van alboe.nl maar eens: http://www.alboe.nl/tostis-en-paninis-gezond-of-ongezond/ Het is wel een grote snack maar na een schooldag vind ik dit heerlijk als ‘snack’. Bovendien is het altijd nog beterย  dan een zak chips ๐Ÿ˜‰

Wat is jou favoriete gezonde snack? Laat het me weten in de reacties!

 

17 Comments

  1. Tsja… Wat neem ik voor tussendoortjes? Ik eet elke dag eigenlijk andere tussendoortjes. ๐Ÿ™‚ Ik vind rijstwafel lekker, en fruit eet ik ook vaak tussendoor.

    Like

Geef een reactie

