Dingen waar ik blij van word #3

Het is vrijdag, dus tijd voor de dingen waar ik de afgelopen week blij van werd! Lees je mee over koffie, thee, chocolade en de herfst?

  • Koffie, het is gewoon zo heeeeeerlijk warm en lekker!
  • Mijn blog
  • Lekker knutselen
  • Chocolade
  • Lekker eten
  • Leuke blogjes lezen
  • Een schone kamer
  • Tosti’s
  • De bezoekers op mijn blog
  • Thee
  • De geur van de herfst
  • Warme sokken
  • Het bos
  • Leuke foto’s maken
  • Een lekkere wandeling
  • Leuke ideeën bedenken
  • Jullie reacties op mijn blog

Vinden jullie het leuk dat ik dit wekelijks deel of word het een beetje saai en eentonig? Dan doe ik het namelijk tweewekelijks of maandelijks. Laat het me weten in de reacties! Ik ben ook benieuwd waar jij de afgelopen week blij van werd, ik lees het graag!

4 Comments

Geef een reactie

