TAG: fall favourites

Deze keer heb ik een tag voor jullie, de fall favourites tag.  Deze tag vond ik op deze blog: http://thebeautymagazine.nl/ Ik vertel jullie alles over mijn favorieten van de herfst, lees je mee?

Thee:

Ik vind ‘even verwennen’ van Pickwick een hele lekkere, smaakt naar blauwe bes, kaneel en zwarte thee.

Koffie:

Gewoon koffie met koffiemelk 😉

Avondeten:

Chinese tomatensoep

Snoep/koek:

Dat is niet moeilijk; chocolade. En speculaasjes zijn nu ook heerlijk. En bitterkoekjes 😉

Sjaal:

Mijn mintgroene sjaal van de Primark, lekker groot en heel zacht 🙂

Jas:

Mijn grijze winterjas van de Zara die ik al jaren heb.

Schoenen

Laarsjes, die zitten zo heerlijk warm

Geurkaars:

Ik ben eigenlijk niet zo van de geurkaarsen.

Bezigheid:

Tekenen, handletteren, bloggen, knutselen, lekker lezen en in de herfst is het natuurlijk heerlijk om naar het bos te gaan en een herfstwandeling te maken 🙂

Dit was de TAG alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Wat is jouw favoriete herfst bezigheid?

16 Comments

  1. Die thee klinkt erg lekker! Heb die nog nooit gezien in de winkel. Volgende keer zal ik er eens op letten! Is het een nieuwe soort? Deze theeleut is wel benieuwd haha. Mijn favoriete bezigheid in de herfst is toch zeker wel de heerlijke herfstwandelingen. Zo maakte ik die gister nog door de duinen en het bos. Zo fijn! Al die herfstkleuren zijn echt prachtig in de natuur. 🙂

    Like

  2. Die thee klinkt echt geweldig, haha. Ik ben meestal niet zo’n fan van Pickwick, maar sinds hun ‘winterthee’ me zo heeft bevallen, ben ik zeker dat deze me ook zou smaken. Want het is een beetje met dezelfde ingrediënten! Speculaasjes zijn lekker hé, mmm. Liefs!

    Like

  3. Leuke tag! Ik ga die ook een keer invullen. Zelf heb ik mijn winterjas ook al echt iets van tien jaar. Hij begint, sinds ik in die tidj twintig kilo ben aangenomen, nu wel een beetje strak te zitten maar nog niet zo strak dat het oncomfortabel of lelijk is. Wil dit jaar wel een nieuwe jas denk ik.

    Like

  4. Leuk om te lezen 🙂 Ik herken mij veel in je antwoorden. De even verwennen thee vind ik ook heerlijk!! En die mintgroene sjaal wil ik ook, haha. Binnenkort maar eens naar de primark!

    Like

Geef een reactie

