Dingen waar ik blij van word #4

Het is vrijdag, tijd voor een artikel vol dingen waar ik blij van werd de afgelopen week. Er waren weer veel leuke dingen deze week! Lees je mee?

  • Leuke ideeën opdoen
  • De reacties op mijn blog, ik word echt blij van elke reactie
  • En ook van elke bezoeker, zo leuk dat mensen mijn blog lezen!
  • Mijn nieuwe telefoon
  • Lekker ergens gaan eten
  • Leuke blogs lezen
  • Een nacht lekker slapen
  • Gezelligheid
  • De regen die op het dak tikt als ik lekker in bed lig, vind ik zo gezellig!
  • Herfstwandelingen maken
  • Vakantie, heerlijk even uitrusten
  • Leuke foto’s maken
  • Leuke kledingsetjes maken
  • Inspiratie opdoen op Pinterest
  • Leuke vooruitzichten
  • Koffie. En thee natuurlijk
  • Taart 🙂
  • Warme sokken, zo lekker haha!
  • En warme vesten, ooh i love it 🙂
  • Leuke video’s kijken
  • Mijn blog, ik vind het zo leuk!
  • Lieve kindjes
  • Een schone kamer
  • Nieuwe schoenen
  • Mooie foto’s

Dit was alweer het vierde artikel vol dingen waar ik blij van word en nog even en ik blog al een maand! Wat vliegt de tijd en wat vind ik het leuk! Waar werd jij blij van afgelopen week? Ik ben heel benieuwd!

Afbeelding via Pinterest.

9 Comments

Geef een reactie

