Dingen waar ik blij van word #5

En daar ben ik weer met een artikel vol dingen waar ik blij van word! Ik vind deze artikelen superleuk om te schrijven. Een soort van terugblik op alle fijne dingen van de afgelopen week! En ik sta nu ook veel meer stil bij de kleine dingen; superleuk! Lees je gezellig mee?

  • Een mooie lucht; ik kan er zo van genieten als ik naar buiten kijk en een prachtige lucht zie! Die kleuren, wauw!
  • Nieuwe kleding
  • Een nieuwe tas, altijd leuk! Jullie hebben ‘m misschien al voorbij zien komen op Instagram!
  • Goede gesprekken
  • Frisse lucht; heerlijk om even buiten te zijn
  • Lekker eten, oh wat hou ik ervan
  • Blogs lezen
  • Inspiratie krijgen voor nieuwe artikelen
  • Leuke vooruitzichten
  • Een lekker kopje thee
  • Leuke contacten, wat geniet ik daarvan!
  • Wegkruipen onder een dekentje, heerlijk!
  • De reacties op mijn blog; zo ontzettend leuk, dankjewel daarvoor! Ik vind het echt superleuk als jullie reageren. Elke reactie tovert een lach op mijn gezicht
  • Bloggen, ik krijg er zoveel energie van en vind het zo leuk!
  • Lekker een middagje of een avondje filmpjes kijken, ik hou ervan!
  • Nieuwe sloffen, het klinkt suf maar oooh wat zijn ze fijn! Nooit meer koude voetjes ❤
  • Mooie foto’s
  • Kleding…kleding combineren, mijn kleding, kleding kijken, kleding shoppen, ik HOU van kleding
  • Pinterest
  • En Instagram, zo leuk!
  • Koffie, need i say more?
  • Lekker douchen
  • En heerlijke douchegel, ik gebruik op het moment Silky Secret van Kneipp nadat ik  er een hele positieve review over had gelezen op Twinkelbella.nl en oh wat is ‘ie fijn!
  • Als mijn haar mooi zit ben ik blij haha, dat is gewoon zo fijn!
  • Lekker knutselen
  • Leuke ideeën

Dit waren ze weer voor deze week, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen! Laat je in de reacties even weet waar jij afgelopen week blij van werd? Ik ben heel benieuwd en lees het graag!

Afbeelding via Pinterest.

16 Comments

  1. Wat een mooi lijstje met blije dingen weer! Ik word ook altijd blij als mijn haar een keer vanzelf goed zit 😉 Deze week werd ik blij van een vrij middagje scrapbooken met een vriendin.

    Like

  2. Bloggen, Instagram, een mooie lucht, blogs lezen, thee, nieuwe sloffen (yay haha)… En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik kan mij dus wel vinden in jouw lijstje, haha!

    Like

Geef een reactie

