Mijn droominterieur

Interieur, ik hou ervan. Ik vind het heerlijk om op pinterest te kijken naar de leukste interieurs en pin er dan ook flink op los. Vandaag deel ik met jullie mijn favorieten door middel van wat afbeeldingen!

Woonkamer

in1

We beginnen maar met het hart van het huis; de woonkamer. Ik vind deze woonkamer heel mooi. Gedurfd met die okergele muur en het roze maakt de kamer wat liever. Het straalt rust en warmte uit en ik zou me hier wel thuis voelen hoor!

in2

Ook deze vind ik heel erg mooi. Heerlijk licht en rustig met dat witte en leuke details πŸ™‚

in6

Deze dan! Die kleuren, zo mooi! Het kleed op de vloer en die bank, wauw!

in13

Wat dacht je van deze? Mooi met dat grijs en dat rosΓ© goud!

Dit warenΒ mijn favorieten wat betreft de woonkamer. Welke ik nou echt zou kiezen kan ik niet zeggen, ik vind ze allemaal echt heel mooi. Gelukkig kan ik er nog even over nadenken en anders komen er drie woonkamers in mijn huis later πŸ˜‰

Keuken

in4

We gaan door naar de keuken! Ik droom echt van zo’n hele mooie, grote keuken en deze vind ik erg mooi! Niet supergroot maar wel supergaaf πŸ˜‰

in5

Ja, hierin zie ik mezelf wel koken! Dat aanrechtblad glanst ook zo mooi, echt een prachtige keuken!

in9

Deze vind ik ook prachtig! Zo mooi met dat wit, marmer en dat groen! En die krukken dan, ja echt wauw!

Dit waren de keukens alweer, door naar de slaapkamer!

Slaapkamer

in10

Deze is toch geweldig? Die kleuren en dan die muur, echt heel mooi!

in11.jpg

Ik vind dit echt hele mooie kleuren en zo gaaf gecombineerd met die muur! Ik wil hier best in slapen hoor πŸ˜‰

in12

Alleen die lamp en dat stippenkussen al; yeaaah! Zo mooi!

Ben je nog niet in dromenland? Dan gaan we door naar de werkplek!

Werkplek

in14

Natuurlijk kan een mooie werkplek niet ontbreken, ik wil wel op een mooie plek artikelen kunnen schrijven πŸ˜‰ Dit vind ik heel mooi!

in15

Die strepen op de muur vind ik echt geweldig en die poten van het bureau en, nou ja eigenlijk vind ik alles geweldig πŸ˜‰

in16

Dit vind ik echt een verfrissend plekje met veel wit en dan zo leuk gecombineerd met dat zwart, ja ik wil!

in17

Wat lijkt me dit een heerlijke plek om te werken. Het straalt rust uit en op dat witte kleedje kan ik mooie foto’s maken πŸ˜‰ De roze details vind ik ook heel mooi!

Dit waren de werkplekken en op elke plek zou ik zo gaan zitten bloggen als ik mocht! Ooit, ooit πŸ˜‰

Ik denk dat ik zo wel een goed beeld neergezet heb van mijn smaak en stijl. Ik zal het nog kort even omschrijven; Ik vind wit, zwart, okergeel, mintgroen, roze, grijs en goud hele mooie kleuren, dat had je vast al wel opgemerkt πŸ˜‰ Verder hou ik erg van lichte ruimtes en de muren wil ik het liefst wit.

Ik droom nog even verder en ben benieuwd wat jou stijl is! Laat het weten in de reacties!

Afbeeldingen via Pinterest

8 Comments

  1. Wauw Liek wat een mooi interieur!! Ik vind de woonkamer met dat rose grijs en goud heel mooi!! Tja… en verder vind ik alles wel leuk!!! Gelukkig hebben we nog de tijd om er over na te denken!!!;)

    Like

  2. Wauw wat een mooie foto’s! Het is dat ik weet dat het een artikel van jou is, anders zou ik bijna denken dat ik naar mijn pinterest foto’s zit te kijken haha!

    Like

Geef een reactie

