Dingen waar ik blij van word #6

Yeaah, weer tijd voor een blogje met alle dingen waar ik afgelopen week blij van werd! Ook deze week waren er weer genoeg dingen om blij van te worden! Ook vertel ik jullie hoe het bloggen mij bevalt want ik blog alweer een maand!

Eerst maar de dingen waar ik blij van werd deze week…

  • De geur van de herfst, o jongens, ruik dan hoe lekker, echt genieten!
  • Mijn blog
  • Dat er elke dag dingen zijn om blij van te worden
  • Leuke ideeën voor het bloggen
  • Jullie reacties op mijn blog en dat jullie het lezen, zo leuk!
  • Nieuwe kleding aandoen
  • Mijn schoenen
  • Chocolade
  • Kleine kinderen, ik was een weekendje bij mijn oom en tante en zij hebben twee kleine kinderen, wat heb ik ervan genoten!
  • Warme kleding #koukleum
  • Video’s kijken
  • Instagram
  • Een goed gesprek
  • Frisse lucht, heerlijk!
  • Dat ik een maand blog met veel plezier, wauw, zo leuk!
  •  Weer beter worden. Ik was een beetje ziek en hoe fijn is het dat je dan weer opknapt! Ik had buikgriep en ben zo blij dat ik weer kan eten 😉
  • Een nacht goed slapen
  • Positiviteit (is dat een woord? Er staat een rood streepje onder haha! Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel ;))
  • Leuke kledingcombinaties maken
  • Lekker eten
  • Een warm kleedje, heerlijk!
  • Lekker een stuk wandelen, heerlijk even buiten zijn 🙂

Ik blog een maand!

Nu wil ik nog even terugblikken op een maand bloggen, o wat gaat het snel! Ik vond het enorm spannend maar als ik terugkijk kan ik alleen maar zeggen dat het een hele goede keuze is geweest! Wat is het heerlijk om te schrijven over alles wat ik leuk vind en mijn ei kwijt te kunnen! Ik geniet er enorm van en vind het zo leuk! Ook jullie reacties, echt elke reactie zorg voor een dikke lach op mijn gezicht! Ik vind het zo leuk als jullie reageren! Ik had niet verwacht dat ik al snel reacties zou krijgen, laat staan dat mensen mijn blog zouden lezen maar dat gebeurd dus wel en dat is geweldig! Ik kan bloggen wat ik wil maar het is natuurlijk wel zo leuk als mensen mijn blog ook lezen! Er komt nu drie keer per week een artikel online, op maandag, woensdag en vrijdag en dat bevalt me prima! Ik vind het weleens lastig om inspiratie te vinden dus als je nog een leuk idee hebt voor een artikel laat het me dan alsjeblieft weten in de reacties!

Ik schrijf veel vooruit en er staan nu blogjes klaar tot bijna december (behalve voor de vrijdagen, dat doe ik natuurlijk per week) en dat is een fijn idee! Dan hoef ik niet te stressen van, er moet morgen nog een artikel online 🙂 Ik vind het echt heel leuk dat jullie mijn blog lezen; ontzettend bedankt!

Waar word jij blij van? Ontzettend bedankt voor het lezen van mijn blog!

 

20 Comments

  1. Leuk lijstje, ik kan ook niet zonder mijn kleedje. Heerlijk! Verder zou je ook dingen kunnen delen waar je tegenaan loopt of moeilijk vind en hoe je er mee omgaat of hoe je de toekomst voor je ziet, veel succes!

    Like

  2. Wat een leuke foto én lijstje! En gefeliciteerd met je eerste mijlpaal qua bloggen 🙂 Wat goed dat je zoveel vooruit werkt! Daar ben ik dus echt totaal niet goed in, haha.

    Like

  3. Wauw, ik vind het echt knap dat je al voor zo lang vooruit geschreven hebt! Doe je goed. 🙂 Ahh en de heerlijke herfstgeur vind ik ook fijn. Echt genieten ja! Dat van blij zijn dat je weer kan eten na buikgriep herken ik ook. Afgelopen week was ik ook de pineut, en nog steeds wel een beetje. Gelukkig ben je weer opgeknapt! 🙂 Fijne zondag!

    Like

Geef een reactie

