Mijn ABC

7e97e07fca7bfe940bfbc0108c64e072Iedereen heeft zo zijn eigen ABC. De een denkt bij A aan aardappelsalade (?!) maar de ander misschien aan iets anders. Vandaag deel ik met jullie mijn ABC, of anders gezegd, mijn favorieten aan de hand van het alfabet. Lees je mee?

A

De A is van aardbei, zo lekker!

NAB

De B is van bakken, vind ik erg leuk om te doen. En bloggen uiteraard.

C

De C is natuurlijk van chocolade!

D

De D is van…???

E

De E is van eekhoorn, dat vind ik zulke lieve diertjes!

F

De F is van, eh…

G

De G is van gek, want ik ben best een beetje gek πŸ˜‰

H

De H is van haar, ik vind het erg leuk om mijn haar te doen en ik ben ook best wel blij met mijn haar. En van Hema, vind ik echt een hele leuke winkel!

I

De I is van… iets

J

De J is van jas, ik kan echt niet zonder mijn jassen, lekker warm. En luchtig in de zomer πŸ˜‰

K

De K is van klein, ik ben namelijk best wel klein van stuk. En, niet te vergeten: kleding!

L

De L is natuurlijk van Lieke en Life as Lieke πŸ™‚

M

De M is van mond, dat ding gebruik ik soms wat te vaak πŸ˜‰

O

De O is van ontwikkeling, ik vind het superintressant om te lezen en te leren over de ontwikkeling van kinderen. Het is dan ook niet zo gek dat ik later met kinderen wil gaan werken.

P

De P is van pc, ik kan natuurlijk niet zonder dat ding want hoe moet ik anders bloggen?

Q

De Q is van quiz, ik kon niets anders bedenken haha. Ik hou er helemaal niet van maar ach, er moet toch iets staan πŸ˜‰

R

De R is van raar, want ik ben best wel raar af en toe haha.

S

De S is van school…ik wist even niets anders πŸ˜‰

T

De T is van taart, heeeeerlijk!

U

De U is van uur, en dan gaat het vooral om mijn problemen daarmee. Ik ben namelijk vaak net op tijd of te laat…eh, de T van tijd πŸ˜‰

V

De V is van vis, ik vind vis echt zo lekker!

W

De W is van WordPress en winkelen .

X

De X is van Xenos, vind ik zo’n leuke winkel, ik kom er veel te vaak πŸ˜‰

Y

De Y is van ijs, heerlijk!

Z

De Z is van zee, zacht, zon en zalm.

Dit was mijn alfabet, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Zo leren jullie me weer wat beter kennen. Ik ben benieuwd of jullie mijn alfabet herkenbaar vinden of juist niet en eigenlijk ben ik heel benieuwd naar jouw alfabet! Laat je alfabet of een gedeelte daarvan gerust achter in de reacties, vind ik heel leuk!

Afbeelding via Pinterest.

 

23 Comments

  1. Leuk bedacht Lieke! πŸ™‚ Lijkt mij nog best lastig om dit in te vullen haha. Ahhh ik houd ook zooo veel van vis. Jum! En je doet mij er nu aan herinneren dat ik echt weer een keer langs de Xenos moet. Vind dat ook altijd zo’n leuke winkel!

    Like

Geef een reactie

