Dingen waar ik blij van word #7

En daar ben ik weer met de wekelijkse lading blijheid! Er waren uiteraard weer genoeg dingen om blij van te worden. In iedere dag zit iets moois en er is elke dag iets om dankbaar voor te zijn en om van te genieten! Lees je mee?

  • Lekker buiten zijn
  • Lieve mensen, o, ik kan wel een heel blogje schrijven over hoe blij ik word van lieve mensen โค
  • Leuke blogjes lezen, het is zo onderhand een hobby
  • En natuurlijk mijn eigen blog
  • En de bezoekers
  • En de reacties
  • Inspiratie
  • Leuke vooruitzichten
  • Goede gesprekken
  • Lachen, dat heeft geen uitleg nodig toch? Lachen is gewoon fijn, leuk, grappig en geweldig
  • Lekker eten
  • Marinka (een goede vriendin), laat ik eens wat over jou schrijven. Eigenlijk zou ik wel 25 blaadjes vol kunnen schrijven over jou. Nee joh, overdrijven is ook een vak maar dit kan ik niet laten ๐Ÿ˜‰ Want mens, wat kan ikย met jou lachen, je vrolijkt me altijd weer op, en ik kan gewoon niet lang chagrijnig blijven als ik even met jou praat. Tenzij jij ook chagrijnig bent ๐Ÿ˜‰ย Ik wil jeย gewoon even bedanken voor je gezelligheid en vrolijkheid. Je bent een geniaal mens!
  • Leuke video’s kijken ๐Ÿ™‚
  • Lekker warm douchen
  • Chocoladekruidnoten, wat een woord zeg, maar lekker zijn ze!
  • Mijn nieuwe badjas, zo heerlijk warm!
  • De concentratie hebben om een boek te lezen, zo fijn!
  • Winkelen
  • Ik ben gewoon blij ๐Ÿ™‚

Het was weer heerlijk om dit artikel te schrijven, ik hoop dat jij er ook blij van werd! Laat je in de reacties even weten waar jij blij van word?

18 Comments

Geef een reactie

