15 dingen die niemand aan je vraagt TAG

Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie, 15 dingen die niemand aan je vraagt! Houd je vast, daar gaan we 😉

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Dicht. Anders denk ik dat er ingebroken is haha.

2. Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?

Nee. Ik kom ook vrijwel nooit in een hotel maar anders zou ik ook niet doen. Ik ben veel te veel gehecht aan mijn vaste shampoo.

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Nee, wat moet ik ermee? Op mijn kamer zetten, of voor het huis?

 4. Gebruik je to-do lijstjes?

Soms. En dan ben ik wel echt goed bezig haha.

5. Heb je sproeten?

Ja een paar.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?

Ja vroeger wel. Ik was er niet zo goed in haha 😉

7. Hoe groot is je bed?

Eh, geen idee…

8. Ben je lui?

Nee ik denk het niet. Ik moet altijd iets te doen hebben en vind het helemaal niets om gewoon op de bank te ploffen of op bed te gaan liggen en verder niets te doen. Maar ik hou wel van uitslapen 😉

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Nee op het moment niet.

10.Kauw je op potloden en pennen?

Ja, maar ik vind het eigenlijk heel vies en probeer het niet meer te doen.

11.Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Ja heel soms met mijn broertje ❤

13. Tel je de treden als je de trap oploopt?

Nee.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Heel, heel soms 😉 Gewoon zomaar ff wat bewegen haha.

15. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?

Nee, maar ik heb ook nog geen rijbewijs 😉

Dit waren mijn antwoorden op de ’15 dingen die niemand vraagt tag’ Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik ben benieuwd, dansen jullie weleens als er geen muziek te horen is?

18 Comments

Geef een reactie

