Plog 12 november – naar het bos

Vandaag heb ik een keer een plog voor jullie. Afgelopen zaterdag heb ik de hele dag foto’s gemaakt  van de dingen die ik uitvoerde. Zo at ik een plak cake als ontbijt en gingen we naar het bos. Bereid je voor op veel herfstfoto’s 🙂

plog-1

Goedemorgen! Ik heb lekker uitgeslapen en nu is het tijd voor ontbijt. Ik drink een kopje koffie en eet een beschuitje en een plak cake. Why not? Het is weekend!

plog-2

Verliefd op mijn warme badjas van de Hema! Het liefst loop ik er de hele dag in.

plog-3

Lekker grijs buiten maar ja, daar is het herfst voor 😉

plog-4

Toch maar aangekleed! Lekker warm vest en stipjes! Ik hou van stipjes ❤

Mijn broertje kan echt heel mooi tekenen, knap hè? ❤

En ik werk aan deze plog!

Lunch; pannenkoeken 🙂

Ik relax op bed, laptop op schoot en YouTube filmpjes kijken 🙂

Toen was het tijd om naar het bos/park te gaan! Hieronder een aantal herfstfoto’s 🙂
wp-image-1049039910jpg.jpg

wp-image-150862130jpg.jpg

p1080009

wp-image-2016334633jpg.jpg

wp-image-353079846jpg.jpg

p1080013

Deze foto maakte mijn zusje…Ik heb geen idee wat het is maar het is een mooi plaatje!

p1080014

p1080015

p1080010

p1080017

Oooh dennenboom 😉

p1080019

p1080020

Scheve foto maar kijk dat huis! En zie je dat witte helemaal rechts? Ze waren daar trouwfoto’s aan het maken ❤

p1080022

Eentje vanaf de grond (sorry, weer scheef), ik ben echt verliefd op dat huis en die bomen ernaast!

plog-5

Onderweg naar huis eten we dit 🙂

plog-7

Verder voer ik niet meer heel veel uit. We eten patat, ik relax op bed en geniet van de gezellige kerstlampjes op mijn kamer 🙂 Gezellig staat het hé?

plog-8

Ik eet mijn portie vitamientjes!

plog-6

En dan is het tijd om te gaan slapen! Ik probeer een leuke selfie te maken, wat niet lukt haha 😉 Dan maar een foto van het mooie  lelijke kleed op mijn bed. Je moet wat als koukleum zijnde haha! Welterusten!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om deze plog te bekijken! Ik vond het in ieder geval erg leuk om te ploggen en deze in elkaar te zetten en wil het zeker vaker gaan doen, vinden jullie dat een goed idee?

Wat vind jij leuk om te doen op zaterdag?

16 Comments

  1. Lekker cake als ontbijt en pannenkoeken als lunch, ik geef je groot gelijk hihi! Leuk dat je naar het bos bent geweest. Dat is zo fijn om te doen in de herfst! Leuk om zo’n plog te zien van jouw zaterdag. 🙂

    Like

Geef een reactie

