Dingen waar ik blij van word #8

Het is vrijdag en dus weer tijd voor de dingen waar ik afgelopen week blij van werd. Dit wekelijks terugkerende artikel word ook heel goed gelezen, superleuk! Er was ook deze week weer genoeg leuks, lees je mee?

  • Warme voeten, je kunt deze koukleum niet blijer maken dan met heerlijk warme voeten
  • Het getik van de regen op het dak
  • Goede gesprekken
  • Koffie
  • Chocolade
  • Chips, ik kan niet zonder deze drie
  • Een nieuw telefoonhoesje
  • Een dagje ploggen, je hebt de plog inmiddels al kunnen lezen! Ik vond het ontzettend leuk om de plog te maken! Hier kun je de plog bekijken.
  • Leuke blogs lezen en ontdekken
  • De lampjes in de stad, kijk dan hoe gezellig op die foto!
  • Een goed boek
  • Lekker kunnen slapen
  • Een warme douche
  • Kaarsjes
  • Gezelligheid
  • Een leuke video kijken
  • Als mijn haar een keer goed zit, ooh zo fijn
  • Een mooie lucht, op mijn Instagram plaatste ik er een foto van 🙂
  • Schattige kindjes
  • Leuke reacties op mijn blog

Dit was het weer voor deze week, hopelijk tot volgende week! Ik ben benieuwd waar ik komende week blij van word! Waar word jij blij van?

16 Comments

  1. Wat een gezellige blog, daar word ik ook blij van! En je lijstje: inderdaad!
    Ik heb gisteren een blogje geplaatst over 7 kleine dingen waar ik bij van word. Past er mooi bij 🙂

    Like

Geef een reactie

