Mijn favoriete plekken in Nederland

Vandaag deel ik met jullie favoriete plekken in Nederland. Van Zeeland tot Rhenen en nog veel meer. Er zijn namelijk zoveel leuke plekjes in ons land en over veel plekjes ben ik gewoon heel enthousiast en deze wil ik graag met jullie delen. Lees je mee?

Strand Domburg
Het strand van Domburg is toch wel een van mijn favoriete stranden. Naast dat je er heerlijk op het strand kunt liggen kun je er ook heerlijk wandelen en het uitkijkpunt is echt een aanrader.

Zoutelande

Zoutelande is echt de plek voor leuke eettentjes en winkeltjes. N’ice is echt een aanrader wat betreft sorbetijs en er zit ook een grote Bomont-winkel met hele leuke spulletjes. Zo zitten er nog wel meer eettentjes en winkeltjes en ik zou zeggen, kijk er gewoon eens rond en ontdek het zelf! Het strand is trouwens ook echt heerlijk in Zoutelande!

Middelburg

Middelburg is toch echt wel de stad om heerlijk te gaan shoppen. Specifieke aanraders heb ik niet want ik onthoud helaas niet alle namen van de winkels maar deze stad is zeker een aanrader!

Westkapelle

Westkapelle is gewoon een heerlijk plekje. Om te wandelen, te zwemmen en op het strand te liggen.

Oostkapelle

Oostkapelle heeft een bos en een strand en ik zeg, ga op de fiets, door het bos naar het strand! Grote favoriet!

Rhenen

Bij Rhenen kan ik de Grebbeberg echt aanbevelen. Het is een heerlijk bos en het is even een klim maar bovenaan de Grebbeberg (dat is dus het einde van het bos) heb je echt een geweldig uitzicht! Ik wil er snel weer eens heen.

Dordrecht

Mijn favoriete stad. Want o wat is Dordrecht mooi. Als je even het centrum heenloopt kun je heerlijk aan het water zitten op een bankje en genieten van de rust en het uitzicht. Ook de winkels in Dordrecht zijn echt top! De Primark zit er en een mooie boekenwinkel. En mijn allerfavorietste winkel: Concept Store. Echt een hele leuke winkel vol hebbedingetjes. En nu hebben we het nog niet eens gehad over het eten, want dat kun je goed in Dordrecht! Bijvoorbeeld Finn’s, een heel leuk tentje met heel veel lekkers en ook bakkerij Nobel is echt een aanrader! Het is ook een hele fotogenieke stad πŸ™‚

Rotterdam

Dit gaat echt puur om het shoppen. Als we in Rotterdam gaan shoppen gaan we eigenlijk altijd naar het Alexandrium, daar zitten gewoon heel veel leuke winkels op een plek.

Dit waren mijn favoriete plekken in Nederland, ik ben benieuwd, waar kom jij graag?

 

 

 

18 Comments

  1. Leuke tips! Ik kom eigenlijk nooit in Zeeland, maar daar zou ik duidelijk eens verandering in moeten brengen. Ik shop ook graag in Rotterdam!
    En Den Haag en Leiden vind ik ook heel leuk.

    Like

Geef een reactie

