10 dingen die je nog niet over mij wist

Ik zat pas even zonder bloginspiratie en vroeg op Instagram naar ideeën voor een leuk artikel. Wilma gaf mij toen als tip om dingen te delen die jullie nog niet van mij weten en dat vond ik een heel goed idee, dankjewel Wilma! Zo leren jullie mij ook wat beter kennen, altijd leuk toch?

Wist je dat….

  1. Ik maar 1,60 meter klein ben?
  2. Ik allergisch ben voor noten en een paar soorten fruit?
  3. Ik benen scheren haat?
  4. Ik niet van frisdrank houd?
  5. Ik later graag met (gehandicapte) kinderen wil werken?
  6. Ik daarvoor de MBO opleiding volg en nu in het eerste jaar zit?
  7. Mijn kamer de kleuren rood en wit heeft en ik het rood dolgraag weg wil hebben en alles wit met pastelkleuren wil maken?
  8. Ik van jurkjes houd?
  9. Ik een koukleum ben?
  10. Ik pastelkleuren heel erg mooi vind?

Dit waren 10 dingen die je nog niet van mij wist, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen! Wat uit dit lijstje had jij niet of juist wel verwacht?

11 Comments

Geef een reactie

