Dingen waar ik blij van word #9

Goedemorgen, middag, avond, wanneer je dit ook leest; hoi! Daar ben ik weer met de dingen waar ik deze week blij van werd, word het al saai? Ik moet, op het moment dat ik dit schrijf  even presteren onder druk want ik moet dit artikel schrijven, een mail sturen en op tijd naar bed…Word ik niet zo blij van haha maar het is wel heel leuk om dit artikel te schrijven, laten we gaan kijken waar ik blij van werd!

  • Warmte, want wat was het koud deze week! De week daarvoor trouwens ook maar oh ik word er zo blij van om vanaf de kou buiten een warme ruimte binnen te stappen 😉
  • Dat mijn suikerbehoefte even minder was deze week, kan nooit kwaad namelijk. Maar laten we eerlijk zijn, op het moment zit ik heel veel chocoladekruidnoten te eten, het was dus helaas van korte duur
  • De lucht, hij was zo mooi van de week!
  • Een schone kamer
  • Lekker warm douchen
  • Leuke kleding
  • Een complimentje krijgen ❤
  • Komt steeds weer terug, de kerstlichtjes
  • Taart
  • Warme dekentjes
  • De herfst
  • Dat mijn haar goed zat
  • Mijn nieuwe pyjama, je kunt ‘m zien op mijn Instagram
  • Leuke blogs lezen
  • Mijn eigen blog, jullie reacties, de bezoekers, alles 🙂
  • Leuke ideeën
  • De nieuwe Foodies die binnenkwam
  • Lezen

Dat was ‘m voor deze week, misschien wat korter dan normaal maar ik kon me gewoon niet zo goed herinneren waar ik blij van werd. Voortaan toch maar even bijhouden 😉 Maar het is een leuk lijstje geworden toch? Waar werd jij blij van?

6 Comments

Geef een reactie

