Hobby’s

Van hobby’s kun je er niet genoeg hebben vind ik, het is zo leuk en ontspannend om te doen.  Vandaag vertel ik je meer over mijn hobby’s!

Tekenen

Tekenen is toch wel één van mijn grootste hobby’s. Dat is niet altijd zo geweest maar sinds een tijdje vind ik het heerlijk om te doen. Gewoon natekenen van pinterest of iets uit mijn hoofd. Ik teken vaak leuke poppetjes of huisjes.

Handlettering

Ook handlettering vind ik erg leuk om te doen en dit doe ik regelmatig. Mooie quotes schrijf ik dan met leuke letters. Dit komt wel wat preciezer dan tekenen vind ik, de letters moeten het liefst toch even dik zijn en als je uitschiet valt het niet meer te redden. Vaak maak ik ook leuke kaartjes en dan combineer ik tekenen met handlettering; een mooie quote met daarom een bloemenkrans getekend.

Koken & bakken

Dit is een hobby waar ik de laatste tijd niet meer zoveel mee bezig ben maar wat ik wel eigenlijk meer wil doen. Het is namelijk heerlijk om op zoek te gaan naar recepten, er één uit te kiezen en lekker te gaan koken of bakken. En het eindresultaat kun je ook nog eens opeten 😉

Lezen

Ik heb er vaak gewoon geen concentratie voor maar het is wel heel ontspannend om lekker even te lezen voordat je gaat slapen. Dit moet ik echt vaker gaan doen. Vroeger las ik echt twee boeken per week, zo fijn vond ik dat, het was echt mijn grootste hobby.

Schrijven

Die mocht natuurlijk niet ontbreken. Ik vind het zo ontzettend leuk om te schrijven. Gewoon over alles wat ik leuk vind en nog leuker is dat het ook nog gelezen word. Ik word er blij van en stiekem vind ik verslagen maken helemaal niet zo erg. Ik hou van woorden en letters.

Shoppen

Ik hou heel veel van shoppen maar doe dit uit eigen veiligheid niet al te vaak 😉 Ik vind het zo leuk om op zoek te gaan naar leuke kleding en leuke decoratiedingetjes voor op mijn kamer, knutselspulletjes en noem maar op. Dit is wel mijn duurste hobby hoor 😉

Nog meer hobby’s?

Nog meer?! Nog niet maar je kunt er nooit genoeg van hebben zeg ik maar. Zo las ik laatst dit blogje http://www.vakervrolijk.nl/kaarten-maken-met-action-knutselspullen/ van Romy en dit lijkt me echt heel leuk om ook te gaan doen dus dat wil ik binnenkort gaan proberen.

Ik ben benieuwd, wat zijn jou hobby’s?

 

 

9 Comments

  1. Wat kun je mooi tekenen zeg! Daar kan ik dan weer helemaal niets van 😉 Sowieso superleuk om te lezen dat je zoveel hobby’s hebt! En wat lief dat je naar mij linkt. Dankjewel 🙂 Ik ben heel benieuwd naar jouw kaartje!

    Like

Geef een reactie

