Dingen waar ik blij van word #10

Het is weer vrijdag, tijd voor een artikel met dingen waar ik blij van werd deze week. Uiteraard was er weer genoeg leuks, zo fijn! Lees je mee?

  • Lekker lezen
  • Instagram
  • Warme vesten
  • Heerlijk douchen
  • Een schone kamer, ik heb nooit zin om schoon te maken maar het is zo fijn als alles weer lekker fris en schoon is ๐Ÿ™‚
  • Leuke blogs lezen
  • Inspiratie opdoen voor artikelen
  • Gezellige tijdschriften
  • Een leuke video kijken
  • Een stuk wandelen, heerlijk even buiten
  • Genieten van alle gezelligheid, ja het is koud maar zeg eerlijk, deze maanden zijn wel supergezellig!
  • Leuke ideeรซn
  • Kruidnootjes, heerlijk
  • En koffie ook!
  • Helemaal blij zijn als je iets gevonden hebt wat je kwijt was haha ๐Ÿ˜‰
  • De lucht die (bijna) elke avond zo mooi is als de zon ondergaat
  • Mijn blog, de statistieken en de reacties en alles ๐Ÿ™‚
  • In je eentje keihard lachen om iets. Klinkt echt raar maar het is gewoon leuk
  • Mooie quotes
  • Mijn warme badjas
  • Genieten van de kleine dingen
  • Schattige kindjes
  • Mooie plaatjes
  • Een gebakje, krijg je al trek van de foto? Ik kon trouwens niet kiezen, vandaar deze oplossing haha ๐Ÿ˜‰

Dat was ‘m weer voor deze week! Een flinke lijst, vindย  je niet? Het is zo fijn om stil te staan bij de kleine dingen en daar gelukkig van te worden. Probeer het ook eens, kijk om je heen en geniet!

Waar word jij blij van?

12 Comments

Geef een reactie

