Waarom ik de herfst en winter zo leuk vind

Brr, wat is het koud. O bah, het regent. Wat waait het hard…Deze dingen zul jij de afgelopen week vast wel een keer gehoord of gezegd hebben. Ik ook hoor 😉 Maar vandaag wil ik het eens hebben over de leuke kanten van de winter en de herfst want eigenlijk vind ik de herfst en de winter ook wel heel leuk!

Je kunt meer kleding combineren

Want ja, in de zomer draag je vaak een jurkje of hemdje en een rokje en that’s it. Maar in de herfst en de winter kun je je kleding veel leuker combineren. Een leuke panty, een vest of een sjaal, het is allemaal mogelijk en heerlijk warm!

Sinterklaas

En laten we Sinterklaas vandaag niet vergeten want anders krijg ik geen cadeautjes vanavond 😉

Je hebt geen last van hooikoorts

Dit zullen de mensen die ook hooikoorts hebben vast wel herkennen. Het is heerlijk om even van die ellendige snotneus en prikogen af te zijn 🙂

Je kunt weer laarzen aan

De slippers de kast in, de laarzen eruit. Zeg nou eerlijk, laarsjes zijn toch veel leuker dan slippers?

De lichtjes in de stad

Hier ga ik echt speciaal voor s’avonds winkelen. Ik vind die kerstverlichting overal zo gezellig!

Ik kan mijn warme badjas weer aan

Heerlijk! Gewoon lopen in een dekentje 😉

De herfst en de winter zijn heel fotogeniek

Kijk eens om je heen! Die herfstkleuren zijn fantastisch! En de winter is ook zo mooi, vooral als er sneeuw of ijs ligt. Trek er eens op uit en maak mooie foto’s van de herfst en de winter

Ik schreef al eens eerder een artikel over dingen die leuk zijn aan de herfst maar deze dingen had ik nog niet genoemd en bovendien wil ik de  herfst en winter ook eens in het zonnetje zetten. Leuk woordgrapje he 😉

Herken jij deze dingen en vind jij de herfst en de winter ook leuk? Of wil jij liever dat het zo snel mogelijk weer zomer word?

Afbeelding via Pixabay.

 

18 Comments

  1. Geem hooikoorts: ooohyeah! Voelt echt als een bevrijding haha. Leuke kleding combineren, de fotogenieke natuur, lichtjes en warme pyjama’s… love it! Ondanks dat ik een koukleum ben ben ik sinds dit jaar wel voor het eerst niet depri dat de lente/zomer voorbij is. Het lijkt wel of ik de herfst en winter ineens meer ben gaan waarderen hihi.

    Like

Geef een reactie

