Dingen waar ik blij van word #11 & nieuwe lay-out

We zijn alweer aanbeland bij dingen waar ik blij van word nummer 11! Heerlijk om weer even terug te kijken naar de fijne dingen van de afgelopen week! Ook klets ik jullie even bij over de nieuwe lay- out!

Eerst maar even de dingen waar ik blij van werd:

  • Gezelligheid
  • Lekker even shoppen
  • Fijne gesprekken hebben ❀
  • Lezen
  • Leuke kleding
  • Inspiratie
  • Lekker naar een natuurgebied, hier komt nog een artikel over!
  • Leuke blogs lezen
  • Chocolade
  • Mijn blog
  • Instagram
  • Pinterest, zo leuk al die plaatjes
  • Lieve mensen
  • Dat mijn haar goed zat, ja echt, alweer! πŸ˜‰
  • Leuke video’s kijken
  • Uitgerust wakker worden
  • Lekker warm douchen
  • Leuke tijdschriftjes

En natuurlijk de nieuwe lay-out van mijn blog!

Vinden jullie ‘m mooi geworden? Er moeten nog wat dingetjes aangepast worden maar ik ben er heel blij mee! Die vorige vond ik gewoon niet meer mooi en wat doe je dan? Juist, dan kies je een andere uit πŸ˜‰

Waar word jij blij van? En wat vind je van de nieuwe lay-out?

 

15 Comments

Geef een reactie

