Fijne kerstdagen!

Maandag kwam er even geen blogje online omdat ik echt 0,0 inspiratie heb de afgelopen tijd…

Moet ik me daar schuldig over voelen? Moet ik sorry zeggen? Nee. Ik ga jullie gewoon even eerlijk vertellen dat ik de laatste tijd het best druk heb en vaak ook geen inspiratie heb voor het bloggen. En dus ga ik niet meer zeggen dat er drie blogjes per week online komen. Ik ga bloggen wanneer ik inspiratie heb en op dit moment heb ik die niet. En misschien volgende week weer wel, en dan zal je dat vanzelf merken ๐Ÿ˜‰ Misschien ook niet, en dan merk je dat ook ๐Ÿ˜‰ Ik ga niet stoppen met bloggen maar ik ga bloggen wanneer ik tijd, zin en inspiratie heb. Als er een artikel online komt, wil ik dat het een goed en leuk artikel is en ik kan nu wel gaan bloggen maar dan zijn het geen leuke en goede artikelen ๐Ÿ˜‰

Zo. Dat is eruit ๐Ÿ™‚ Ik hoop dat jullie het begrijpen! Ik wil jullie in ieder geval heel erg bedanken voor jullie lieve reacties altijd en dat jullie รผberhaupt mijn blog lezen!

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe, geniet ervan!

Vergeet, naast alle gezelligheid en het lekkere eten, (waar niet mis mee is) de oorsprong van kerst niet:

Want zo lief heeft God de wereld gehad dat Hij Zijn enige Zoon gegeven heeft, zodat een ieder die in Hem gelooft niet verloren gaat maar eeuwig leven heeft. Johannes 3:16

Liefs, Lieke

Wat ga jij doen met kerst?

 

3 Comments

Geef een reactie

