Jaarwisseling 2016-2017 TAG

Karin tagde mij een tijdje geleden voor de door haar bedachte jaarwisseling tag (dankjewel!) en vandaag vul ik ‘m voor jullie in! Lees je mee?

1. Waar vier jij Oudjaarsdag?

Gewoon thuis, met ons gezin.

 2. Wat is voor jou het meest bijzondere moment van 2016?

Het moment dat ik hoorde/zag dat ik geslaagd was, ik had namelijk verwacht dat ik zou zakken en dus was het een hele grote verassing! 🙂

3. Wie wens jij als eerste een Happy New Year?

Mijn ouders en mijn broertje (als hij niet slaapt) en mijn zusjes.

4. Als je aan 2016 denkt, welk nieuwsbericht ligt dan nog het meest vers in jouw geheugen?

Ehh… ik denk de Amerikaanse presidentsverkiezingen…

5. Goede voornemens, ja of nee?

Die heb ik het hele jaar door haha!

6. Hoe vierde je als kind Oud en Nieuw?

Met oliebollen, vaak ook van die sterretjes en verder ging ik slapen om om 12 uur weer wakker te worden van het vuurwerk 😉

7. Vuurwerk afsteken of lekker binnen blijven en vanachter het raam kijken?

Ik vind het een vreselijke herrie dus sowieso niet buiten. Vaak kijk ik wel even vanachter het raam maar van mij mag die herrie verboden worden #oudwijf

8. Welke jaarwisseling is jou het meest bijgebleven?

Ehh geen een eigenlijk…

9. Zelf oliebollen bakken of zelf oliebollen kopen?

Zelf kopen. Nou ja, eigenlijk koopt mijn moeder ze…

10. Met welk drankje sluit jij 2016 af en proost je op het nieuwe jaar?

Geen 18, geen alcohol he 😉 Koffie lijkt me geen goed idee aangezien ik toch een keer moet gaan slapen. Glaasje water dan maar? 😉

Ik vond het superleuk om deze tag in te vullen, hele leuke vragen Karin! Ik ga geen mensen taggen want dan moeten ze hem wel heel snel gaan invullen 😉

Bij deze wil ik jullie een hele fijne jaarwisseling wensen en een heel mooi, gelukkig, liefdevol en gezond 2017!

Hoe vier jij oud en nieuw dit jaar?

Liefs, Lieke

Afbeelding via Pinterest.

 

 

 

6 Comments

  1. Leuke tag! De Amerikaanse verkiezingen staan mij ook nog heel goed bij, ik kon en kan het gewoon niet geloven. En jaa ik koop ook oliebollen, ik ben niet zo’n held met zelf bakken haha.

    Like

Geef een reactie

